KUUUUUUUUUL!

tjenare alla pöjkar :)) nu ska ni få veta en sak :o
igår så åkte jag hem till min wicke picke vid 6 tiden och min pappa var helt fullt bestämd vid att han skulle vara utanför honom kl 22 : 00 på pricken, sen när klockan var tio så satt vi och kollade på film och jag tänkte, fan vad konstigt att han inte har ringt mig ännu, och sen vid klockan tolv gick vi och la oss för wictor skulle upp kl 6 och jobba, sen somnade vi sen mitt i natten ska jag gå på toa och kollar på min lur kl är ungefär 4 och jag har fått ett sms av pappa, det stod något om att han hade somnat. f1 schysst att han glömde bort mig!!!!
nu har man precis kommit ut ur duschen och ska fixa mig och sen städa, sen drar man iväg till BUP, orkar EEEEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0