helg is de shit

Hello bloggisch vad händer? 
Igår var man med Sallyyyy, yassin, molly, vera och agnes. 
Först käka vi på muk med det var äckligt. 
Jaa, sen åkte vi till hägerstensåsen och träffade några, sen sockenplan och träffade chrille och massa folk.
Najs kväll igår. Och om ni undrar varför sally har ont i händerna (som hon skrev där under) så är det för att jag skulle knuffa in henne i en kille på driv, men så lätt som hon e så flyger hon och ramlar, börjar blöda och spiller ut all sin dricka i håret. Hahaha jag dog, men det var lite synd om henne.

Bilder från igår jao
Molly & Sally
Jag & Agnes
Molly, Vera & jag
Skitsexig. Vera, jag & agnes hähähä
SallyRallybil
Vera dude, alla checkar hennes lårparti när hon går förbi
Yassin, Agnes, Sally & Vera
Era idoler, förebilder, dom stooora bloggarna Sally & Maaaaaaaaaja(jag)
här börjar vi spåra uuuur om man säger så
agnes aaaand sally
vera agnes sally untz
HELL YEAH
det var alla bilder untzz untzzz
Jag ska börja fixa mig, och sen bär det av mot zinkeen där ska jag möta massa c00la brudar, vi ska handla mat, och sen mot eeelins place där vi ska äta och hare göööööd!
Cya dudes
/maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0